Pečovatelská služba je v našem pojetí moderní transformovaná služba, která preferuje péči, aktivizaci a doprovázení klientů před rozvážením obědů, nákupy a úklidy u klientů – to našim klientům poskytujeme také, ale zaměřujeme se hlavně na kontakt s nimi.
Poskytujeme odbornou péči lidem v nepříznivé sociální situaci – nejen seniorům, ale i lidem s tělesným a zdravotním postižením, včetně osob trpících demencí nebo lidem využívajícím paliativní péči. Setkáváme se i s klienty, kteří jsou v kontaktu s psychiatrem.
Máme dva okrsky pečovatelské služby – pozice je nabízena pro okrsek Letná sídlící kousek od Stromovky. Na okrsku je sociální pracovnice, která jedná se zájemci o službu, uzavírá smlouvy, vyhodnocuje potřeby a nastavuje péči, a koordinátorka, která tuto péči organizuje, zajišťuje a zároveň vede pečovatelky. Tento tandem je řízen vedoucím pečovatelské služby. Přímou práci s klienty zajišťuje 15–20členný tým pečovatelek.
Co vás čeká na této pozici?
Odborná práce dle standardů kvality
- kompletní práce se zájemcem a klientem (od jednání se zájemcem o službu, přes šetření, po vyhodnocování potřebnosti – zde spolupracujete se sociální komisí až po uzavírání smlouvy a nastavování péče, ukončování – obvykle z důvodu odchodu klienta do pobytové služby, stěhování, úmrtí apod. )
- průběžné revize a řešení situací klientů
Komunikace a spolupráce ve všech oblastech péče – s rodinami, blízkými, s neformálně pečujícími, s lékaři či navazujícími a spolupracujícími službami
Poradenství – jsme klientům ku pomoci v mnoha oblastech, často s námi řeší to, co mu nezodpoví jinde)
- obvyklá témata jsou návazné služby (DS, DZR apod.), příspěvek na péči, na bydlení, dávky hmotné nouze, dluhová problematika (řešíme v rozsahu základního soc. poradenství), problematika demence, kontakty na dopravu pro lidi s handicapem nebo jsme doplňující článek k poskytování zdravotnické paliativní péče atd.
- v těchto tématech spolupracuje pečovatelská služba s naší poradnou
Spolupráce
- nejbližším kolegou je koordinátor
- jste člen interního sociálního týmu a podílíte se na case managementu ve spolupráci s MČ
Práce s týmem pečovatelek
- metodicky vedete pečovatelky (zejm. v oblasti SQSS a etického kodexu), jste navrhovatelem témat jejich vzdělávání
- vedete klientské porady
- pomáháte kolegům při náročných situacích – při práci s lidmi s demencí, při úmrtí, úzkostech klienta nebo např. v případě slabozrakých klientů apod.
…a nezbytná administrativa
- vedete veškerou klientskou dokumentaci
- evidujete péči a zpracováváte podklady pro účetní
Jaké zkušenosti, dovednosti schopnosti byste určitě měl/a mít?
- vzdělání soc. pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb.
- zkušenost s administrativou týkající se soc. služby
- zkušenost se sestavováním, realizací a hodnocením IP, včetně dovednosti mapovat a vyhodnocovat potřeby klienta
Co pro vás může být výhodou?
- praxe na podobné pozici
- znalost specifik cílové skupiny, vč. jejich rodin
- znalost/orientace v seniorské problematice a schopnost předávat tyto informace prakticky a ohleduplně klientovi i rodině
- znalost reálných možností soc. služby, schopnost držet hranice ve směru ke klientovi, rodině, službě i kolegům
- empatie ve smyslu porozumění nejen klientovi, ale i situaci jeho blízkých
- zkušenost se supervizí
Bylo by fajn, kdyby mezi vaše vlastnosti patřila týmovost (s kolegy), zodpovědnost (ke klientům, k práci, ke kolegům a dalším), pečlivost (té administrativy není málo) a trpělivost.
Co Vám nabízíme:
- 11. platovou třídu, ostatní závisí na délce praxe
- 5 týdnů dovolené
- 4 sick days (zdravotní volno)
- příspěvek na penzijní připojištění
- supervize týmové, vč. možnosti individuální
- možnost dalšího vzdělávání a seberozvoje
- stravenkový paušál
- příspěvek na MHD
- příspěvek na dětské aktivity (tábory, kroužky, …) ve výši 3500 Kč na každé dítě
- podporu zdravotní prevence (vitamínová péče, sezónní očkování)
- služební notebook, telefon
- příležitost aktivně se podílet na chodu a rozvoji naší organizace
- podporu a zázemí zavedené organizace
- příjemné a vstřícné pracovní prostředí na území Prahy 7
Bližší informace o uvedené pracovní pozici Vám podá Mgr. P. Krbec, tel: 773 767 511.
První rok uzavíráme pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám, prosím, svůj životopis a motivační dopis na adresu hr@pcp7.cz. Vybraní uchazeči budou zváni průběžně k výběrovému řízení. Řízení je vícekolové – nejdřív budete krátce telefonicky kontaktováni. Následuje osobní pohovor v předem domluveném termínu. Uchazeči, kteří postoupí, budou pozvání do dalšího kola, jehož součástí jsou i diagnostické pracovní testy.